PARELTJES VAN DE BIB - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu PARELTJES VAN DE BIB - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

PARELTJES VAN DE BIB

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

01 Februari 2016 | Congo, Democratische Republiek v, Bukavu

Lwiro, 01/02/2016 23:30

Bibliotheek CRSN, ex-IRSCAC/IWOCA
Zonder commentaar

  • 02 Februari 2016 - 00:37

    Rudi De Louvain Central A Coté:

    Allez en gij daar maar boekskes zitten lezen. Nee ernstig,het lijkt me daar zo Afrikaans.Wou dat ik daar nu ook was. Doe de groeten aan de eerste 3 mensen die je vandaag tegenkomt na het lezen van deze boodschap. Zo zal ik daar toch ook een beetje zijn.Groet,Rudi

  • 02 Februari 2016 - 07:32

    Ivan:

    Daar wil ik gerust eens een weekendje in opgesloten worden. Kan je dat niet regelen voor mij?

  • 02 Februari 2016 - 08:02

    Hein Van Den Brempt:

    Hakuna matata!

    Nitaomba DG, atanileta mafungula, halafu unaweza kusoma vitabu vyote!

    Utafika Bukavu siku gani?

    Kwaheri
    Hein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 158070

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 22 Februari 2016

Kivu revisited

30 November 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: