BXL Airport après 22/03/2016 - Reisverslag uit Zaventem, België van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu BXL Airport après 22/03/2016 - Reisverslag uit Zaventem, België van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

BXL Airport après 22/03/2016

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

31 Mei 2016 | België, Zaventem

KIVU revisited, tweede hoofdstuk.

Wat volgt er na de letterlijk adembenemende beklimming van de Nyiragongo? Volg deze blog om er achter te komen!

Brussels Airport, 31 mei 16h38

Met die stakingen er bovenop ging ik hèèl vroeg op pad. Beter overdreven vroeg dan nipt te laat. Ik ben hier Stand-by voor de check-in, meer dan 4 uur voor mijn voorzien vertrekuur. Mij nooit overkomen.
Om 17h begint de shift van Ethiopian pas.
Eerst werd ik langs de oprit van een parkeergarage geloodst. Dan mocht ik de lijn van de "onverdachten" volgen. Dat was weer een kwartiertje gewonnen.
Het was wel akelig om langs de vertrekhal te passeren, met nog steeds de bomzones afgeschermd.
Al bij al is het weer quasi dezelfde drukte. Brussels Airport is niet klein te krijgen...
Meer dan 24 uur na mijn vertrek met de bus uit Leuven zal ik voet zetten op Gomes bodem. Heb er zin in.
Read me later, alligator.
Hein

  • 31 Mei 2016 - 17:09

    Bart:

    Goede reis, Hein

  • 31 Mei 2016 - 20:27

    Vanylke:

    Hell yeah, I'll follow you.
    Bon voyage, mon ami, ondanks het niet businessclass zijnde ;-)
    En euh... schoon foto's trekken hè. Voor het vervolg op Heintje in Congo.

  • 31 Mei 2016 - 20:28

    Kris:

    Een heel mooi verblijf gewenst...
    Wij volgen nieuwsgierig jouw belevenissen en proberen de heerlijke geur van Afrika te snuiven.
    Zo speciaal, we zullen het met Matonge moeten stellen...


  • 31 Mei 2016 - 20:50

    Sabine Van Alphen :

    Zo Heinstein, Ik ben blij te horen dat je op tijd op het vliegveld bent! Nu kun je wat uit rusten (of na denken aan wat je vergeten hebt mee te nemen! Née hoor dat heeft geen zin.)
    Ik wens je een prettige reis en een heel interessant en gezellig verblijf in Congo.
    Het aller beste, Sabine

  • 31 Mei 2016 - 22:08

    Aline:

    zeer goede reis gewenst!

  • 01 Juni 2016 - 14:11

    Rudi Friedrichsen:

    Hee Heintje,we hebben geen afscheid kunnen nemen deze keer en das jammer maar tegen dat je terug bent staat er een mooie beker in Brussel en zal ik afgestudeert zijn.
    T,ga je goed ginds en ik volg je verhalen op de voet.Dit bonjour a tout les belle femmes de ma part.

    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 157466

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 22 Februari 2016

Kivu revisited

30 November 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: