Vertrekkensklaar - Reisverslag uit Kessel-Lo, België van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu Vertrekkensklaar - Reisverslag uit Kessel-Lo, België van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

Vertrekkensklaar

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

29 November 2007 | België, Kessel-Lo

Nog een goeie biefsteak-friet binnengewerkt, neusspray tegen de verkoudheid, een eerste malarone tegen malaria, een sinterklaaspakketje van mijn bloedeigen kloonbroer in de handbagage...
Nu nog de wekker juist zetten, en als alles volgens plan verloopt gaat de vlieger op om 10:00 uur Kinshasawaarts.
's Avonds logeren we bij de paterkes (we: Jan Cillen is mijn reisgezel naar Bwamanda, waar hij laborantwerk doet)
Zaterdagochtend vroeg op om de lokale vlucht naar Gemena te halen...

  • 29 November 2007 - 22:46

    Riet:

    Hoi Hein, we wensen je vooral een goede reis. Als we dezer dagen biefsteak-friet eten zullen we extra aan je denken. We kijken met belangstelling uit naar je/jullie verhalen. Groetjes, R.

  • 29 November 2007 - 23:48

    Marnix De Vos:

    Beste Hein,
    ik zit ook met een serieuze verkoudheid, maar had er nog niet aan gedacht om een biefstuk-friet te eten. Kga dat morgen zeker doen. Dank voor de tip !!!
    Veel plezier ook nog met je Sinterklaaspakketje in het land van de zwarte Pieten :-)
    Groetjes en een schitterende reis gewenst. Marnix De Vos

  • 30 November 2007 - 05:32

    Marina En Pierre:

    hey hein,we wensen je een goede reis en tot later met enkele verhalen,groetjes van marina en pierre

  • 30 November 2007 - 07:26

    Zus Mie:

    Dag Hein,
    Als kleine meid zat ik trots op je 'kom eens ieder op mijn knieder-knie'. Nu ben ik als 40plusser even of nog trotser op mijn grote broer die een mooie daad stelt en belangenloos zijn kennis en warmte biedt daar in het verre Congo. Haal maar veel herinneringen op en geniet daar van het hier en nu.
    dikke smak!
    (Anne)mie(ke)

  • 30 November 2007 - 08:30

    Ciele:

    Dag Hein,
    Bijna in het vliegtuig, kan ik je nog enkel een goede aankomst wensen in Kinshasa en in Gemena. Je hart zal sneller slaan als de herinneringen terug komen.
    Ik kijk uit naar je verhalen om alzo een beetje mee te reizen en mee te leven met je boeiende ervaringen.
    Zoen.
    Ciele

  • 30 November 2007 - 09:18

    Kim Vdb:

    dank voor de valreep,
    en kwa ronde cirkels kan dat congoverhaal van jou wel tellen.
    wa wilt ge, eens afrikaan altijd afrikaan
    ara.. doedagoe en weet dat we trotse curieuzeneuzen zijn dus laat maar komen die avonturen.
    groetjes
    kimarinzao

  • 30 November 2007 - 09:29

    Hilde:

    Dag Hein,

    Een 'echte' leraar gaat natuurlijk nooit op pensioen. Succes ginder!

  • 30 November 2007 - 12:15

    Lore:

    Leukleukleuk.
    Ik verlang al naar je schrijfsels en wat Kim al zei dat van die ronde cirkels is inderdaad iets wat ook bij mij de hele tijd door mijn hoofd flirt. Echt tof. Kussie. Lo.

  • 30 November 2007 - 13:39

    Bea:

    de weduwe aan het front zal het hier wel klaren !
    doe de groeten in Libenge (mijn geboorteplaats!! 70km. van Bwamanda!!) als je er kunt geraken.
    hou je taai! zoen Bea

  • 30 November 2007 - 15:18

    IngridJens En Luc:

    We wensen je een goeie reis en volgen je op de voet...
    Zorg dat je niets vergeet ...
    xxx

  • 30 November 2007 - 15:47

    Merlijn :

    Dag Hein,
    Ik wens je een goede reis toe, leuk dat je gaat! Ik ben nu ook in Afrika, Ghana.
    Ik wil graag al je avonturen lezen.

  • 30 November 2007 - 17:30

    Christian De Vos :

    Een zeer prettige reis toegewenst en laat de paterkes daar maar eens kennismaken met enen "sympathieken belg".
    Groeten

  • 01 December 2007 - 11:12

    Hubert:

    Hein

    met dit bericht leer je me weer iets iets nieuws in het grote computerland
    vergeet niet van de moambé te genieten

  • 02 December 2007 - 00:00

    W!kke:

    Meteen hebben we voor de opvang van Bea gezorgd; ze ziet er nog goed uit.
    Veel zinvol werk ginder en gelijktijdig een vrolijk pensioen .
    Bewolkte, grijze, regenachtige groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Kessel-Lo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2008

Bye bye Bwamanda

18 April 2008

Afscheidsfeest

18 April 2008

Noord-Zuid transfers

18 April 2008

Preirooimachine

18 April 2008

Attestation de formation
Hein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 160107

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 22 Februari 2016

Kivu revisited

30 November 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: