Terug thuis - Reisverslag uit Brussel, België van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu Terug thuis - Reisverslag uit Brussel, België van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

Terug thuis

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

24 December 2007 | België, Brussel

Ingeduffeld tegen de vrieskou (temperatuur 40 graden gezakt!), gekoesterd in het warme familiale nest en kijkend naar onwezenlijke kersttoestanden...

De reportage is ondertussen blijven hangen op zaterdag 16 december. Jullie hebben dus nog 6 dagen te goed!
Geduld, ze komen eraan...

• 24 December 2007 - 07:21

Gerard:

Hallo Hein,hier je makker die nog altijd opgesloten zit bij de paterkes ,vanavond is het aan mijnen toer om naar huis te komen ,wens jou en je fammillie prettige feestdagen , Gerard

• 24 December 2007 - 09:03

Mie:

Oh zo lief, met Yaan op de arm : die blik die jullie uitwisselen : PURE LIEFDE. Nog van dat in 2008!!!

• 24 December 2007 - 09:25

Selwyn:

Yaantje toverfee heeft je wellicht omgetoverd in de beste Opa ooit. Feest ze goed en alle beste wensen voor het hele gezin.

• 24 December 2007 - 12:50

Jan C.:

Beste Hein. Geniet van een fijne Kerst.
    Geniet van de wetenschap dat je degelijk werk hebt geleverd en van de mooie en soms birarre herinneringen. Zelf heb ik het nooit meegemaakt dat 4 elkaar niet kennende types, Vera, Hein, Gerard en ikzelf, met elk een heel ander werkterrrein zo snel tot een vruchtbare symbiose zijn gekomen.
    We zien elkaar nog wel.
    Groeten.
    Jan C.

• 24 December 2007 - 14:09

Geert:

Hein,
    vanavond zal je reis één van de gespreksonderwerpen zijn aan de dis bij Michiel en Lieve.
    Hopelijke gezond en wel terug?

• 24 December 2007 - 14:45

Vera:

Hein: dit lijkt wel het programma 'Van Pool tot Evenaar' ... Het doet raar je zo te zien, na al die dagen, gezwind pedalerend door Bwamanda, in je korte broek en onderlijfje ...
    Het was een leuke tijd, en zoals Jan in zijn berichtje schrijft: het waren idd magische momenten. Nog een prettige kersttijd met je familie. Ik heb al meerdere van je prachtige foto's doorgestuurd naar mijn familie, die er zeer tevreden mee zijn. Ik denk dat je vandaag 'okokende na mosala te, soki okozela mwana Jesu Christu'. Boboto na yo y bandeko na yo nyonso!

• 24 December 2007 - 15:46

Helga:

beste Hein, Ik wens je heel prettige kerstdagen samen met je familie. Bedankt voor je boeiende reportage.

Een prettig gezond 2008 met misschien weer eentje???

groetjes helga

• 24 December 2007 - 17:02

Katharina:

Pretiige Kerstdagen en alvast een gelukkig Nieuwjaar voor jullie allemaal!

Ruben en Katharina

• 24 December 2007 - 21:10

Bart:

Zalig Kerstmis, Hein.

• 25 December 2007 - 10:41

Ingrid:

Prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2008 voor jou, Hein en gans de familie. Ingrid, Jens en Luc

• 25 December 2007 - 20:39

Riet:

Hoi Hein,
    welkom thuis. Geniet vooral weer van het samenzijn met vrouw, kind, kleinkind, en bedankt voor alle mooie verhalen.

Liefs,
    R.

• 28 December 2007 - 16:34

Frank Verbist:

Beste wensen voor 2008. Ik heb dagelijks je avonturen gevolgd. Ik vind het een hele prestatie wat je verwezenlijt hebt. Ik hoop dat ze je inspanningen waarderen.
    Nog fijne feestdagen en een goede gezondheid voor jouw en je ganse familie
    Frank V.