CONGOSTROOM - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu CONGOSTROOM - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

CONGOSTROOM

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

15 Januari 2016 | Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Kinshasa, dag 4, 14/01/2016

Zo gezwollen zag ik de Congostroom nog nooit. De verzamelde regenbuien die de 4667 km lange stroom, en de bijrvieren Lufira, Luvua, Lukuga, Lindi, Aruwimi, Ubangi, Sangha, Lomami, Maringa, Busira en Kasaï, van water voorzien, stuwen het water in Kinshasa nu zo hoog op, dat het onderste terras van Chez Tintin volledig is overstroomd.
Dit liet me toe om me over te geven aan een heerlijk zwempartijtje in het zwoelwarme water, in weerwil van de tekens van verzet van mijn drie Congolese gezellen, de schrikkepieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 156040

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 22 Februari 2016

Kivu revisited

30 November 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: