Canceled flight! - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu Canceled flight! - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

Canceled flight!

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

08 Januari 2016 | Congo, Democratische Republiek v, Bukavu

Alarmerend telefoontje, vanavond, van Turkish Ailines.
De voorziene vlucht op 10/01 is geannulleerd!
Gelukkig krijg ik een vervangende vlucht, dezelfde dag, met Brussels Airlines:
vertrek 10:40, via Luanda, aankomst Kinshasa voorzien om 21:25.
Hopelijk blijf ik verder gespaard van zulke ontijdingen...
Hoe ging dat ook alweer?
Een mislukte generale repetitie betekent een goeie première?

  • 09 Januari 2016 - 06:45

    Gerrit:

    ik wens je het allerbeste in Kivu. Geniet ervan

  • 09 Januari 2016 - 11:24

    Ciele Segers:

    Hein, een super boeiende reis gewenst.
    Laat weten of de mooie boerderij van de Etsaf ? er nog staat.
    Groet in mijn naam de Ruwenzori, zo vertrouwd van op afstand, nooit bewandeld wegens
    te veel tijd die speelt met beslissingen.

    Wees voorzichtig.
    Lieve zoen,

    Ciele

  • 09 Januari 2016 - 12:09

    Hein Van Den Brempt:

    Ja, Ciele, bedankt.
    Deze keer zal Butembo er (nog) niet bij zijn.
    Al genoeg te doen en te bekijken in Kinshasa, Bukavu en Goma.
    Volgende keer bezoek ik zekerde boerderij.
    De Ruwenzori bewandelen zal tot het rijk der dromen blijven behoren, vrees ik.
    X
    Hein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 156634

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 22 Februari 2016

Kivu revisited

30 November 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: