Mailinglist2 - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu Mailinglist2 - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

Mailinglist2

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

07 Januari 2016 | Congo, Democratische Republiek v, Bukavu

Nu ziet de lijst er volledig uit.
Ik krijg dan wel te horen wie liever wil dat ik zijn/haar adres schrap...
Daag!
Hein

  • 07 Januari 2016 - 22:22

    Luk Vanderlinden:

    Ik ben er klaar voor.
    Laat de verhaaltjes en je belevenissen maar komen.
    Ik ben juist 2 weken terug van 2 maanden Zuid Oost Afrika.
    Begonnen in Tanzania en geeindigd in Kaapstad.
    Daarjuist al mijn volgende vliegreis geboekt: Brazilië voor 2 maanden.

  • 10 Januari 2016 - 20:29

    Christophe Boogaerts:

    Hein,
    altijd fijn mee te reizen op de schrijfsels van een avonturier,
    groeten,
    Christophe

  • 11 Januari 2016 - 15:06

    Helga Segebarth:

    Hi Hein, leuk dat ik mee kan reizen !!
    e-mail is veranderd Helga.hop@gmail.com Veel plezier !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 157457

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 22 Februari 2016

Kivu revisited

30 November 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: