Mailinglist - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu Mailinglist - Reisverslag uit Bukavu, Congo, Democratische Republiek v van Hein van den Brempt - WaarBenJij.nu

Mailinglist

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

07 Januari 2016 | Congo, Democratische Republiek v, Bukavu

Ben aan mijn mailinglist aan het werken. Ik krijg de volledige lijst niet te zien...
Wil je me even laten weten of je dit bericht hebt gekregen, en of je er inderdaad wil in staan. Zoniet verwijder ik je mailadres, OK?

• 07 Januari 2016 - 21:15

Kimme:

Hey toerist

goed idee! Stuur je ervaringen maar door, ik ben benieuwd!!!

Gr
    Kimme

• 07 Januari 2016 - 22:53

Hilde Vertommen:

Graal op jouw lijst om dat aventure te volgen

• 08 Januari 2016 - 16:23

Goveia Irène:

Hein, laat mij maar staan, ik ben zeer benieuwd en zal alles graag volgen. Goede reis!

Irène

• 14 Januari 2016 - 15:50

Goveia Irène:

Hein, laat mij alsjeblieft maar staan Ik volg jouw avonturen geregeld en wens je nog veel plezier. Hartelijke groetjes!